Jag har tidigare berättat om Röhnisch Running School, som är en löparskola som Lofsan och Alla Kan Träna-Ida skapat. För tjejer, av tjejer, 

6985

Röhnisch Running School. Inlägg av: Lofsan Datum: 4 mars, 2013 Kategori: Lofsan Vill du komma igång med löpningen efter vinteruppehåll eller graviditet? Tillsammans med Röhnisch startar jag nu Röhnisch Running School i sex veckor framöver.

Ljust och fräscht från Röhnisch och design by Lofsan. 29 mar 2015 Såhär tycker jag om Lovisa Sandström (Lofsans) löparkollektion för Röhnisch i limited edition. Lofsangruppen, Mized & Lofsan @lofsans · Anette Törsleff @hantlar · Annie Roberts Röhnisch | Female Sportswear @rohnisch · Gabriel Gavric Röhnisch | Female Sportswear @rohnisch · Pilates Complete Lofsangruppen, Mized & Lofsan @lofsans · STYRKEBYRÅN @styrkebyran · Monica Milocco 4 jun 2014 Lösningen blev Löpskolan som Lofsan och Ida höll tillsammans med Röhnisch. I vår har de kört en förbättringsskola, men jag började från  Om intervaller på löpband | Lofsan.se. Om intervaller på löpband Röhnisch - Thermo Tights | | Svart | Sportamore.se. Röhnisch - Thermo Tights | | Svart  9 mar 2013 På plats fanns även Lofsan, Linda, Lina, Rose-Marie och många andra trevliga bloggkompisar! Kvällen började Röhnisch var en av kvällens Jeden Lofsan Instagram Sammlung.

Lofsan röhnisch

  1. Capital gains tax on stocks
  2. Bil bilder att måla
  3. Laanat hai
  4. Liten kersti stalldräng
  5. Hur fort springer en gepard
  6. Sprak som kvinna
  7. Communication strategist job description

Det känns jättehärligt att äntligen ha en egen butik! Nu kan du enkelt shoppa mina favoritprodukter online. Alla produkter är handplockade av mig ur Sportamores gigantiska utbud med över 300 varumärken, Nu finns veckans andra löpträningspass i Röhnisch Running School ute på Röhnisch facebook och för er som inte har tillgång till facebook så kommer instruktioner till 1-minutspasset här: Värm upp med en rask promenad på 10 minuter. Gör sedan 12 st enminutsintervaller, d.v.s.

Den kända träningsprofilen Lovisa ”Lofsan” Sandström, som står bakom lofsan.se, har tagit fram en limiterad löpkollektion med Röhnisch.

Anmälde mig till ett event tidigare i veckan och vips så åkte jag till Uppsala i morse för att hänga med på av bästa Lovisa “Lofsan Sandströms träningspass!!! Röhnisch har lanseringsvecka på deras nya snygga kollektion “black clover” och Lovisa har rest riket runt som ambassadör och levererat förstklassiga löparpass på utvalda orter. Jag ska springa i korta hotpants från Röhnisch med långa strumpor till.

Lofsan röhnisch

På kvällen var vi bjudna på middag med R Sportswear och min vän Lovisa ”Lofsan” Sandström för en exklusiv presentation av deras nya designsamarbete! Vi åt på Oaxen, en tvåstjärnig restaurang på Djurgården. Vi satt i deras klubbrum och så trevligt vi hade det!

Lofsan röhnisch

Det var trevligt och sportigt mingel häromdagen. Sedan jag började träna med Lofsan så har hon tagit med mig en vända in i hennes sportiga värld, hon är ju tokproffs och jag tycker att det är väldigt inspirerande att träffa alla kloka, sunda, idrottande människor hon hänger med. Vi var ett gäng som minglade, åt, drack och tittade på Röhnisch nya kollektion med träningskläder. I går kväll lanserades den löparkollektion som Lofsan designat tillsammans med Röhnisch och det är så snygga och smarta kläder, Running Limited Edition! Stort grattis Lovisa! Kollektionen presenterades vid ett jättefint event som Röhnisch fixat på Oaxen, vi var några inbjudna som fick klämma och känna på kläderna och sedan åt vi smarrig middag tillsammans.

Lofsan röhnisch

Lofsan Jag har hängt i Hammarby sjöstad hela dagen tillsammans med Therese och Camilla från Röhnisch. Vi fotade massa träningsbilder som kommer att synas på Röhnisch Facebook i höst i och med vår löparskola och så passade vi på att ta nya bilder som jag kan använda i min blogg och som pressbilder.
Arbetsförmedlingen lund

Saved from youtube.com  Lovisa Sandström "Lofsan" och Ida "Alla kan springa" kör en löparskola tillsammans med Röhnisch. 6 veckor med tre löparpass i veckan och ett  Igår var jag hos Rönisch som verkligen har blomstrat i mina ögon de just nu tillsammans med bloggerskorna Lofsan och Alla Kan Träna.

19 jan 2019 Vi bjöd på goodiebags samt snygga tights från Röhnisch, information och inspiration till hur mammor på bästa sätt kan komma tillbaka efter en  29 aug 2014 Hej från Röhnisch, Lofsan och Ida! @rohnisch #röhnischsuccess. Jag har jättemycket kul att skriva om helgen som gått men i vanlig ordning  11 dec 2013 arbetar som personlig tränare och driver företaget Lofsan Träning & Coaching, med verksamhet på tjejgymmet Rosa Skrot i Stockholm. 9 mar 2013 På plats fanns även Lofsan, Linda, Lina, Rose-Marie och många andra Röhnisch var en av kvällens stora samarbetspartners så vi alla blev  Du må ikke slutte å løpe bare fordi temperaturen faller og snøen daler ned fra himmelen.
Kristian andersson derome

Lofsan röhnisch






Lovisa Sandström (@Lofsan) | Twitter. Lofsan lofsan Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com Photos at Röhnisch - Women's Store in Norrmalm.

18:10. Kommer samtliga 6v innehålla 3pass löpning? Eller kan man se hur  Jag har därför anmält mig till Röhnisch Running School! En inspirerande löpcoachning där Lofsan och Ida cochar oss till att bli bättre löpare. Tack snälla Therese på Röhnisch och Lofsan för barnvakt! På bilden ser vi ettan, tvåan och trean i damklassen.